3)Μετα ειναι τα τριμερακια-ποτενσιομετρα-μεταβλητες αντιστασεις
που επενεργουν συνηθως στον αισθητηρα θερμοκρασιας εισαγωγης,κανοντας την ecu να νομιζει οτι κανει περισσοτερο κρυο η' ζεστη κι αυτη με τη σειρα της δινει εντολη στα μπεκ να ψεκασουν περισσοτερο η' λιγοτερο βενζινα αντιστοιχα.
Aπο το ολοτελα καλη κι η Παναγιωτενα...
Καλο ειναι να επισκευθουμε και καμια καυσαναλυση αμα τα αγορασουμε.
Σε γενικες γραμμες οι τιμες τους παντως ειναι χαμηλες.
MEMJET
http://www.memjetmodule.com/MEMJETΜεταβλητη αντισταση που παρεμβαλεται αναμεσα στην ecu και τον αισθητηρα θερμοκρασιας εισαγωγης.Την λειτουργια την εξηγησα πιο πανω.
Για ρυθμιση του μειγματος βεβαια σε μια συγκεκριμενη περιοχη στροφων καθως και σε συγκεκριμενο ποσοστο ανοιγματος γκαζιου δεν γινεται λογος.
Nitro X Fuel Commander
http://stores.ebay.com/bkracingpartsΠουλιεται στο ebay και φτειαχνεται στην Αργυρουπολη!
Κατι παρομοιας λειτουργιας με το αποπανω Memjet φαντασου.
Και απο κατω σε διαφορετικη εκτελεση απο αλλο πωλητη του ebay.
οριστε κι ενα how tο για να φτειαξεις μονος τετοιο πραμα
Παρτε μια μεταβλητη αντισταση FW01B 4.7k,βαλτε τη σε ενα κουτακι και συνδεστε τη εν σειρα με τον ΙΑΤ sensor (Intake Air Temperature sensor=αισθητηρας θερμοκρασιας αερα εισαγωγης) που βρισκεται καπου στο φιλτροκουτι κι ειστε ετοιμοι.
Αμα κολλησεις και μια φωτογραφια του Ροσσι πανω στο κουτακι του,θα δειχνει ακομα πιο κακο.
Rapid Bike Easy
http://web.dimsport.com/rapidbike/rapidbike.php#tab1H καινοτομια του ειναι οτι εισαγει και τον αισθητηρα λ της μοτο στο παιχνιδι εκτος απο τον αισθητηρα θερμοκρασιας εισαγωγης.Μονο που αυτος ειναι narrow band κι οχι wide band,δηλαδη με οχι μεγαλη ακριβεια σε μεγαλο ευρος στροφων.
Η ρυθμιση του ειναι επιτηδες απλη,δεν γινεται δηλαδη μεσω της συνδεσης με καποιο κομπιουτερ,αλλα με καποια κουμπακια-τριμερακια που εχει πανω η συσκευη.Απευθυνεται δηλαδη σε αυτους που δεν τα πανε καλα με με τους υπολογιστες,γι αυτο λεγεται και EASY(ευκολη).
Πλεονεκτημα ειναι το οτι εχει δικο του προσσεσορα και επενεργει στο χρονο που ψεκαζουν τα μπεκ,κατι που αυτοματως του δινει ποντους και το ξεχωριζει απο τις πιο απλοικες συσκευες τυπου memjet.Αυτες οπως ειπαμε απλως αλλαζουν την ωμικη αντισταση του αισθητηρα αερα εισαγωγης,ξεγελωντας ετσι την ecu,χωρις δηλαδη να μπορουν να επεμβουν στο χρονο ψεκασμου.
Μειονεκτημα λιγο η τιμη,που πλησιαζει αυτη που πουλιουνται τα κομμαντερ,κλπ στο ebay.
4)Τεταρτη και τελευταια κατηγορια το διαβολικο φλασαρισμα της μαμα ecu.
Δεν χρειαζεται καμμια εξτρα συσκευη,απλως φορτωνουμε τα νεα δεδομενα μας στο μαμα εγκεφαλο.
Παντως μη νομιζετε οτι αυτο γινεται κι ευκολα σε ολα τα μοντελα.
Σε ορισμενες μαλιστα περιπτωσεις χρειαζεται να κοψουμε
λιγο τη ecu για να εχουμε προσβαση στις επαφες.Για να εχουμε προσβαση στο λογισμικο της ecu χρησιμοποιουμε προγραμματα οπως το Enginuity που το φτιαξαν φρικια με SUBARU WRX για να χακαρουν τις μαμα Denso ecu!
Χακαροντας τη μαμα ecu γλυτωνουμε περιττες πολυπλοκοτητες και το κυριοτερο δεν υπαρχει καθυστερηση στο ηλεκτρικο ρευμα που παει στα μπεκ λογω παρεμβολης εξτρα ηλεκτρονικων οπως το παουερ κομαντερ κλπ.
Δεν υπηρχε ομως μεχρι προσφατα και δυνατοτητα αυτοδιορθωσης-self tuning αναλογα με τις διαφορες μετατροπες που κανουμε στο μοτερ.Τωρα τελευταια κατι εγινε και γι αυτο,δηλαδη datalogging σε συνεργασια με wideband αισθητηρα.
Επισης σε ορισμενα μοντελα μπορεις να ενεργοποιησεις προσθετες λειτουργιες οπως ανεβασμα κοφτη στροφων,ρυθμιση αβανς,απενεργοποίηση αισθητήρων KLEEN,αισθητηρα λ,σερβομοτερ πεταλουδας εξατμισης,απενεργοποίηση του κόφτη τελικής,Quickshifter,Launch control,ελεγχος του ανοίγματος των 2ων πεταλούδων,κλπ.
Ecuflash,Ecueditor,Romraider ειναι προγραμματα που μπορει καποιος αν θελει να τα ψαξει στο google για να δει περιπου πως χρησιμοποιουνται για το φλασαρισμα.
Download ROMRAIDERDownload EcuEditorΤελευταια εξελιξη ειναι το Woolich log box που σου κανει και
φλασαρισμα και autotune της μαμα ecu.
Εχει εισοδο για wideband αισθητηρα λ και 8 διαφορετικα καναλια για συνδεση σε αισθητηρες 0-5 volts.Η επικοινωνια με το λαπτοπ μπορει να γινει και μεσω bluetooth και διατιθεται και θυρα καρτας sd για αποθηκευση δεδομενων.
Διατιθεται γι αρκετα μοντελα Καβασακι με Mitsubishi Ecu.
To Mεγαλο του Πλεονεκτημα σε σχεση με τα Power commander V και τα συναφη,ειναι οτι τελειωνοντας με τις ρυθμισεις μπορεις να το αφαιρεσεις απο τη μοτο μιας κι ολες οι αλλαγες εχουν μεινει μεσα στο στοκ εγκεφαλο!
http://www.woolichracing.com/Log-Box-Pro-Mitsubishi.aspxtext by dynagrego !