- KAWASAKI Z GREEK CLUB -

Welcome to Z family!Let the good times roll..
 
ΦόρουμΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΚατάλογος ΜελώνΕγγραφήΣύνδεσηFacebook GroupYouTube Channel
Όσα από τα μέλη επιθυμούν κ έχουν όρεξη κ γνώσεις μπορούν να γίνουν Moderator (συντονιστες) στο φορουμ,απλά θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τους διαχειριστές.

Μοιραστείτε | 
 

 Συσκευες διαχειρισης καυσιμου.Παρουσιαση-φωτο

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
staff

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 51
Ημερομηνία εγγραφής : 19/07/2015
Ηλικία : 48
Τόπος : Γερμανια - Νeuss

ΔημοσίευσηΘέμα: Συσκευες διαχειρισης καυσιμου.Παρουσιαση-φωτο   29/8/2015, 12:56 pm

Βλεποντας τις αποριες πολλων νεων φιλων γυρω απο τις μοναδες διαχειρισης καυσιμου,πηρα το θαρρος να κανω μια παρουσιαση για τις διαφορες μαρκες και τυπους που κυκλοφορουν στην ελληνικη αγορα.
Βασικος σκοπος ολων αυτων των συσκευων,ειναι να αυξησουν την ποσοτητα βενζινας(πλουσιοτερο μειγμα) που εισερχεται στο κυλινδρο η' να τη μειωσουν(φτωχοτερο μειγμα).Συνηθως αυτες οι ρυθμισεις χρειαζονται προαιρετικα μετα απο απλες επεμβασεις οπως η αλλαγη εξατμισης και η τοποθετηση αφτερ μαρκετ φιλτρου και υποχρεωτικα μετα απο βαριες αλλαγες  στο συστημα ψεκασμου,στις βαλβιδες,στους εκκεντροφορους,υπερτροφοδοτηση,κλπ.
Η ρυθμιση τους καλο ειναι να γινεται σε δυναμομετρο με καυσαναλυτη κι αμα ρυθμιστουν σωστα,στρωνει η λειτουργια του μοτερ,σταματανε τα σκασιματα στη εξατμιση,αυξανεται η αποδοση και εξαφανιζεται μια για παντα ο κινδυνος καταστροφης του μοτερ απο φτωχο μειγμα.

Οι βασικοτερες κατηγοριες ειναι οι εξης:

1)Παραλληλοι εγκεφαλοι.

η' piggyback κατα το ελληνικοτερο.Piggyback συμφωνα με τη βικυπεδια,ειναι κατι που καβαλαει τη ραχη καποιου αλλου.
Στη περιπτωση μας ειναι η μοναδα διαχειρισης καυσιμου που καβαλαει τον εγκεφαλο(ECU) της μοτοσυκλετας μας κι αλλαζει τις εντολες που η τελευταια στελνει στα μπεκ του συστηματος ψεκασμου.
Συγκεκριμενα επεμβαινουν στο ΧΡΟΝΟ(duty cycle) που τα μπεκ μενουν ανοικτα και ψεκαζουν βενζινα.
Οι κυριοτεροι ανταγωνιστες της γκαζιαρας ελληνικης αγορας ειναι το Power commander και το Rapid bike.

DYNOJET POWER COMMANDER 3 USB
http://www.powercommander.com/powercommander/default.aspx

Το πιο διαδεδομενο απο ολα παγκοσμιως,το ξερουν ακομα κι οι (βελτιωτικες)πετρες.Πολυ απλο στην εγκατασταση,ξεπριζωνεις μια φισετα στη πλεξουδα του ιντζεξιον και παρεμβαλεις τις φισετες του κομαντερ αναμεσα.
Μεγα πλεονεκτημα του οι χιλιαδες χαρτες που βρισκεις στα φορουμ αναλογα με τις μοντες που εχεις κανει στη μοτοσυκλετα σου καθως κι οι χαρτες που διδονται απο το σαιτ της Dynojet.
Oπως βλεπεται και στη φωτο απο το interface του πιο κατω,σου δινει τη δυνατοτητα να κανεις επι της % ρυθμιση του μειγματος αναλογα με τις στροφες του κινητηρα και του ποσοστου ανοιγματος του γκαζιου.




RAPID BIKE.

http://www.rapidbikeusa.com/
Κανει ακριβως την ιδια δουλεια με το power commander,αλλα υπερεχει θεωρητικα σε δυο σημεια.
α)αλλαζοντας πλεξουδα και λογισμικο μπορεις να το μεταφερεις στην επομενη μοτο σου.Δεν ειναι ειδικο δηλαδη για καθε μοντελο.Και το κομαντερ βεβαια αμα το βαλεις αγγελια καποιος θα το αγορασει.
β)Αναλογα με την εκδοση,μπορει να ελεγχει και το αβανς καθως και τις στροφες που επενεργει ο κοφτης.Στο παουερ κομαντερ για να τα κανεις ολα αυτα,δυστυχως πρεπει να αγορασεις μια ξεχωριστη ακριβη συσκευη,το ignition module.
Mειονεκτει στο οτι δεν κυκλοφορουν ευρεως στα διαφορα φορουμ δοκιμασμενοι τζαμπα ανταλλαξιμοι χαρτες οπως για το προιον της Dynojet και κατι εχει παρει το αυτι μου για ακριβο ΝΟΜΙΜΟ λογισμικο.


Two Brothers Racing Juice Box Pro


Θα μιλησουμε για την premium εκδοση του juice box την PRO,διοτι η απλη εκδοση που ρυθμιζες απλοικα το μειγμα με κουμπακια εχει καταργηθει.
Να ξεκαθαρισουμε καταρχην κατι: Το juice box pro δεν φτειαχνεται απο τη γνωστη εταιρεια εξατμισεων TWO BROTHERS αλλα απο τη Dynojet που φτειαχνει και τα παουερ κομαντερ γι αυτο και μπορει να φορτωσει και χαρτες του κομαντερ.
Προβαλει σαν πλεονεκτημα του το οτι μπορει να αποθηκευσει μεχρι και 10 χαρτες στη μνημη του που μπορει να τους αλλαζεις με κουμπακια χωρις χρηση κομπιουτερ καθως και το οτι κοστιζει σημαντικα λιγοτερο απο το κομαντερ.
Δεν μπορει ομως να συνδεθει με συσκευη τυπου Autotune για να κανει αυτοδιορθωσεις στο χαρτη οπως οι συσκευες που θα παρουσιασω στην επομενη κατηγορια.Το Juice Box Pro καλο ειναι λοιπον να σεταριστει σε δυναμομετρο για τη μεγιστη αποδοση οπως αλλωστε και το Power commander 3 usb.


Ετσι για την ιστορια,ο ορος παραλληλος εγκεφαλος ξεκινησε απο τις αυτοκινητιστικες βελτιωσεις,οπου ορισμενες απο τις σοβαροτερες παραμετρους λειτουργιας του κινητηρα οπως ο ψεκασμος κι η αναφλεξη,φευγουν τελειως απο τον ελεγχο της μαμα ecu και ελεγχονται εξ'ολοκληρου απο δευτερη παραλληλη ecu.Στη μαμα ecu μενει ο ελεγχος της "αγγαρειας" οπως ο ελεγχος του βολταζ του αλτερνεητορ,η λειτουργια του ανεμιστηρα στο ψυγειο,κλπ.
Τα piggyback συστηματα διαφερουν στο οτι στην ουσια παρασιτουν πανω στη μαμα ecu,διορθωνοντας τις δικες της εντολες χωρις να μπορουν να δημιουργησουν αυτονομα νεες.
Σε γενικες γραμμες ομως,εχει επικρατησει ο ορος παραλληλος εγκεφαλος ακομα και για τα piggyback συστηματα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Delis
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 219
Ημερομηνία εγγραφής : 19/10/2014
Ηλικία : 33
Τόπος : Killkiss

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συσκευες διαχειρισης καυσιμου.Παρουσιαση-φωτο   29/8/2015, 1:03 pm

Κ καπως ετσι μας εχουν λυθει ολες οι αποριες!Πολυ ωραιο Σταυρο!!

_________________
Ride for your life..Ride for your soul..Ride for the free spirit...Two wheels for ever...! Twisted Evil
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://zgreekclub.forumgreek.com
staff

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 51
Ημερομηνία εγγραφής : 19/07/2015
Ηλικία : 48
Τόπος : Γερμανια - Νeuss

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συσκευες διαχειρισης καυσιμου.Παρουσιαση-φωτο   29/8/2015, 1:06 pm

2)Eπομενη κατηγορια οι συσκευες με δυνατοτητα αυτορυθμισης(self tuning-closed loop).

Συνδεονται με ενα αισθητηρα λ ευρεως φασματος(wideband) στην εξατμιση,ο οποιος ανιχνευει το ποσοστο οξυγονου στα καυσαερια της εξαγωγης,δηλαδη ποσο καλη εχει γινει η καυση,συνεπως ποσο φτωχο η πλουσιο ειναι το μειγμα.
Τα στοιχεια στελνονται στον παραλληλο εγκεφαλο και αυτος φτειαχνει η' προτεινει νεο χαρτη καυσιμου.
Πολλοι αναβατες,μετα τη τοποθετηση τετοιων συσκευων,σταματησαν να επισκεπτονται τακτικα το δυναμομετρο με τη καυσαναλυση για ρυθμισεις στο ιντζεξιον,κατι που παλιοτερα ηταν απαραιτητο μετα απο καθε σοβαρη μετατροπη οπως αλλαγη εκκεντροφορων,ροικη εξελιξη,κλπ.Οι ρυθμισεις πλεον γινονται live στο δρομο και στη βολτα.

MOTTY AFR tuner

http://www.afrtuner.com/description.html
Ο πρωτος διδαξας!Μια μονο συσκευη που παρακολουθει την αναλογια αερα-καυσιμου μεσω του αισθητηρα λ της Bosch και αυτοματα και χωρις επεμβαση του ιδιοκτητη διορθωνει το χαρτη καυσιμου.
Μεχρι προτινος επρεπε να κοψεις τη πλεξουδα για να το παρεμβαλεις αλλα προσφατα κυκλοφορησαν πλεξουδες specific για καθε μοντελο.
Kατι εχει παιχθει ομως και δεν δουλευει τελευταια το σαιτ.Ελπιζω να μη βαλαν λουκετο.


DYNOJET POWER COMMANDER V

http://www.dynojet.com/
Απο μονο του δεν εχει δυνατοτητες αυτορυθμισης οπως το motty.
Για να γινει self tuning πρεπει να αγορασεις και μια ξεχωριστη συσκευη,το AUTOTUNE και μετα το μονο που εχεις να κανεις ειναι να του δωσεις ενα target air-fuel map,δηλαδη ενα στοχο για το πως θελεις να εχεις την αναλογια αερα καυσιμου αναλογα με τις στροφες του κινητηρα και το ανοιγμα του γκαζιου κι αυτο σου φτειαχνει αλλαγες(trims) στον υπαρχοντα χαρτη.
Αμα σου αρεσουν,τοτε τις κρατας μονιμα(accept trims).

Χαρτη δεν φτειαχνουμε στη πολη και στη κινηση.
Βγαινουμε εθνικη η' αλλη μεγαλη οδο,κραταμε σταθερο γκαζι στο 5% και το αφηνουμε να ανεβασει οσο παει.Μετα κραταμε σταθερο γκαζι στο 10% και αφηνουμε παλι να ανεβασει οσο παει και ουτω καθεξης για ολες τις θεσεις του γκαζιου.Μετα κανουμε accept trims και ετσι εχουμε ενα καθαρο βασικο χαρτη.
Αν παρεις και μια οθονη lcd 200 θα σε διευκολυνει γιατι θα βλεπεις live το afr και τη θεση του γκαζιου κι επισης θα κραταει αρχεια για μελετη στο σπιτι διοτι το PCV κατω απο 11,5/1 AFR και πανω απο 16/1 δεν διορθωνει και πρεπει να επεμβεις χειροκινητα.Και καλυτερα να ειναι βραδυ που ειναι πιο χαμηλες οι θερμοκρασιες.Το μοτερ δεν πρεπει να βραζει οταν στρωνουμε χαρτη.



BAZZAZ

http://www.bazzaz.net/bz1/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=181
Στη βασικη piggy back μοναδα Z-FI μπορεις να προσαρμοσεις τη συσκευη Z-AFM για να μπορεις να εχεις δυνατοτητες αυτοδιορθωσης του χαρτη καυσιμου,οπως περιπου κανει και το power commander v με το autotune.
Μειονεκτημα για πολλους σε σχεση με το power commander V το οτι δεν διορθωνει live-ζωντανα το χαρτη αλλα σου προτεινει αλλαγες που αφου δωσεις την εγκριση σου,τοτε και μονο τοτε ξεκιναν να δουλευουν.
"The Power Commander V actually self tunes, uses the o2 sensor and actually changes the map itself. The Bazzaz self map is almost like a datalogging unit. It suggests to the user what to do, then the user changes it manually.

Σημαντικο πλεονεκτημα παντως ειναι το οτι μπορεις να αγορασεις αντι για τη βασικη Z-FI μοναδα μια αλλη συσκευη,το Z-Fi TC και μετα εχεις και traction control!!




Rapid Bike EVO και EVO RACING

http://web.dimsport.com/rapidbike/rapidbike.php#tab2


Self tuning προταση απο τη Rapid bike.Eκτος του οτι μπορει να διορθωνει μονη της το βασικο χαρτη,εχει και 2 βασικα πλεονεκτηματα που δεν τα εχουν οι αντιπαλοι:
1)Μπορει να επεμβαινει στο αβανς.
2)Μπορει να μετακινησει πιο ψηλα τους κοφτες στροφων και ταχυτητας!
Η εκδοση EVO RACING εχει και μερικα εξτρα κολπα,οπως  Arrow
Pit–lane rpm limiter:μειωση της αποδοσης του μοτερ οταν μπαινεις στα πιτς. Shocked
Engine braking control:Μειωνει το φρενο του μοτερ  σαν μονοδρομος συμπλεκτης,ψεκαζοντας παραπανω καυσιμο στο κλεισιμο του γκαζιου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
staff

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 51
Ημερομηνία εγγραφής : 19/07/2015
Ηλικία : 48
Τόπος : Γερμανια - Νeuss

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συσκευες διαχειρισης καυσιμου.Παρουσιαση-φωτο   29/8/2015, 1:15 pm

3)Μετα ειναι τα τριμερακια-ποτενσιομετρα-μεταβλητες αντιστασεις
που επενεργουν συνηθως στον αισθητηρα θερμοκρασιας εισαγωγης,κανοντας την ecu να νομιζει οτι κανει περισσοτερο κρυο η' ζεστη κι αυτη με τη σειρα της δινει εντολη στα μπεκ να ψεκασουν περισσοτερο η' λιγοτερο βενζινα αντιστοιχα.
Aπο το ολοτελα καλη κι η Παναγιωτενα...
Καλο ειναι να επισκευθουμε και καμια καυσαναλυση αμα τα αγορασουμε.
Σε γενικες γραμμες οι τιμες τους παντως ειναι χαμηλες.


MEMJET

http://www.memjetmodule.com/MEMJET

Μεταβλητη αντισταση που παρεμβαλεται αναμεσα στην ecu και τον αισθητηρα θερμοκρασιας εισαγωγης.Την λειτουργια την εξηγησα πιο πανω.
Για ρυθμιση του μειγματος βεβαια σε μια συγκεκριμενη περιοχη στροφων καθως και σε συγκεκριμενο ποσοστο ανοιγματος γκαζιου δεν γινεται λογος.


Nitro X Fuel Commander

http://stores.ebay.com/bkracingparts
Πουλιεται στο ebay και φτειαχνεται στην Αργυρουπολη! Shocked
Κατι παρομοιας λειτουργιας με το αποπανω Memjet φαντασου.
Και απο κατω σε διαφορετικη εκτελεση απο αλλο πωλητη του ebay.




οριστε κι ενα how tο για να φτειαξεις μονος τετοιο πραμα

Παρτε μια μεταβλητη αντισταση FW01B 4.7k,βαλτε τη σε ενα κουτακι και συνδεστε τη εν σειρα με τον ΙΑΤ sensor (Intake Air Temperature sensor=αισθητηρας θερμοκρασιας αερα εισαγωγης) που βρισκεται καπου στο φιλτροκουτι κι ειστε ετοιμοι.
Αμα κολλησεις και μια φωτογραφια του Ροσσι πανω στο κουτακι του,θα δειχνει ακομα πιο κακο.


Rapid Bike Easy

http://web.dimsport.com/rapidbike/rapidbike.php#tab1

H καινοτομια του ειναι οτι εισαγει και τον αισθητηρα λ της μοτο στο παιχνιδι εκτος απο τον αισθητηρα θερμοκρασιας εισαγωγης.Μονο που αυτος ειναι narrow band κι οχι wide band,δηλαδη με οχι μεγαλη ακριβεια σε μεγαλο ευρος στροφων.
Η ρυθμιση του ειναι επιτηδες απλη,δεν γινεται δηλαδη μεσω της συνδεσης με καποιο κομπιουτερ,αλλα με καποια κουμπακια-τριμερακια που εχει πανω η συσκευη.Απευθυνεται δηλαδη σε αυτους που δεν τα πανε καλα με με τους υπολογιστες,γι αυτο λεγεται και EASY(ευκολη).
Πλεονεκτημα ειναι το οτι εχει δικο του προσσεσορα και επενεργει στο χρονο που ψεκαζουν τα μπεκ,κατι που αυτοματως του δινει ποντους και το ξεχωριζει απο τις πιο απλοικες συσκευες τυπου memjet.Αυτες οπως ειπαμε απλως αλλαζουν την ωμικη αντισταση του αισθητηρα αερα εισαγωγης,ξεγελωντας ετσι την ecu,χωρις δηλαδη να μπορουν να επεμβουν στο χρονο ψεκασμου.
Μειονεκτημα λιγο η τιμη,που πλησιαζει αυτη που πουλιουνται τα κομμαντερ,κλπ στο ebay.





4)Τεταρτη και τελευταια κατηγορια το διαβολικο φλασαρισμα της μαμα ecu.

Δεν χρειαζεται καμμια εξτρα συσκευη,απλως φορτωνουμε τα νεα δεδομενα μας στο μαμα εγκεφαλο.
Παντως μη νομιζετε οτι αυτο γινεται κι ευκολα σε ολα τα μοντελα.
Σε ορισμενες μαλιστα περιπτωσεις χρειαζεται να κοψουμε  Shocked  λιγο τη ecu για να εχουμε προσβαση στις επαφες.Για να εχουμε προσβαση στο λογισμικο της ecu χρησιμοποιουμε προγραμματα οπως το Enginuity που το φτιαξαν φρικια με SUBARU WRX για να χακαρουν τις μαμα Denso ecu!

Χακαροντας τη μαμα ecu γλυτωνουμε περιττες πολυπλοκοτητες και το κυριοτερο δεν υπαρχει καθυστερηση στο ηλεκτρικο ρευμα που παει στα μπεκ λογω παρεμβολης εξτρα ηλεκτρονικων οπως το παουερ κομαντερ κλπ.
Δεν υπηρχε ομως μεχρι προσφατα και δυνατοτητα αυτοδιορθωσης-self tuning αναλογα με τις διαφορες μετατροπες που κανουμε στο μοτερ.Τωρα τελευταια κατι εγινε και γι αυτο,δηλαδη datalogging σε συνεργασια με wideband αισθητηρα.

Επισης σε ορισμενα μοντελα μπορεις να ενεργοποιησεις προσθετες λειτουργιες οπως ανεβασμα κοφτη στροφων,ρυθμιση αβανς,απενεργοποίηση αισθητήρων KLEEN,αισθητηρα λ,σερβομοτερ πεταλουδας εξατμισης,απενεργοποίηση του κόφτη τελικής,Quickshifter,Launch control,ελεγχος του ανοίγματος των 2ων πεταλούδων,κλπ.

Wink Ecuflash,Ecueditor,Romraider ειναι προγραμματα που μπορει καποιος αν θελει να τα ψαξει στο google για να δει περιπου πως χρησιμοποιουνται για το φλασαρισμα.
Download ROMRAIDER
Download EcuEditor




Τελευταια εξελιξη ειναι το Woolich log box που σου κανει και φλασαρισμα και autotune της μαμα ecu.
Εχει εισοδο για wideband αισθητηρα λ και 8 διαφορετικα καναλια για συνδεση σε αισθητηρες 0-5 volts.Η επικοινωνια με το λαπτοπ μπορει να γινει και μεσω bluetooth και διατιθεται και θυρα καρτας sd για αποθηκευση δεδομενων.
Διατιθεται γι αρκετα μοντελα Καβασακι με Mitsubishi Ecu.
To Mεγαλο του Πλεονεκτημα σε σχεση με τα Power commander V και τα συναφη,ειναι οτι τελειωνοντας με τις ρυθμισεις μπορεις να το αφαιρεσεις απο τη μοτο μιας κι ολες οι αλλαγες εχουν μεινει μεσα στο στοκ εγκεφαλο!
http://www.woolichracing.com/Log-Box-Pro-Mitsubishi.aspx



text by dynagrego !
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Delis
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 219
Ημερομηνία εγγραφής : 19/10/2014
Ηλικία : 33
Τόπος : Killkiss

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συσκευες διαχειρισης καυσιμου.Παρουσιαση-φωτο   29/8/2015, 5:08 pm

........Και καλυτερα να ειναι βραδυ που ειναι πιο χαμηλες οι θερμοκρασιες.Το μοτερ δεν πρεπει να βραζει οταν στρωνουμε χαρτη.

Κ να ο λογος που ψωφισα το δικο μου..Με 35 βαθμους χαρτη δε στρωνεις violent

_________________
Ride for your life..Ride for your soul..Ride for the free spirit...Two wheels for ever...! Twisted Evil
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://zgreekclub.forumgreek.com
 
Συσκευες διαχειρισης καυσιμου.Παρουσιαση-φωτο
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
- KAWASAKI Z GREEK CLUB - :: Τεχνικά Ζ750-Ζ800-Ζ1000 :: Γενικά Τεχνικά-
Μετάβαση σε: