Εχω 2,5 μηνες το κινητο κ στα χερια μου το εχω κρατησει 2 εβδομαδες.Ξεκινησε με προβλημα στη οθονη δηλαδη δεν μπορουσε να μπει στο μενου επρεπε να πατησω πανω απο 5 τουλαχιστον φορες το σημειο που μου δινει προσβαση στο μενου..Το στελνω πρωτη φορα κ μου ερχετε με την απαντηση "δεν διαπιστωθηκε βλαβη-εγινε αναβαθμιση λογισμικου, ερχετε πισω το κινητο με τα ιδια κ χειροτερα,το ξαναστελνω,μου αλλαζουν οθονη κ πλακετα (ετσι λενε) τα ιδια..Το στελνω τριτη φορα με αιτηση αντικαταστασης μου το στελνουν παλι πισω με τα ιδια προβληματα..Εχω φαει ολα μου τα λ7 στο να μιλαω με εξυπηρετηση πελατων κ το service της Samsung κ ακομη δεν εχω βγαλει ακρη.Ευχομαι να το δουν οσοι περισσοτεροι γινεται για να μην την παθουν οπως εγω.
Υ.Γ ειχα παρει 3 ιδια ενα για την κοπελα μου ενα για εμενα κ ενα για τον πατερα μου κ τα 3 με το ιδιο κ χειροτερο προβλημα.