το How to αυτό είπαμε να το κάνουμε σε Pdf αρχείο για να μπορείτε να το έχετε σε αρχείο
και μπορείτε να το βρείτε στο παρακάτω λινκ στην κατηγορία αρχεία
https://www.facebook.com/groups/1517544968562751/Οι αντλίες βενζίνης που έχουμε στις μηχανές μας έχουν ενσωματωμένα δυο φίλτρα,
το ένα βρίσκεται πριν αντλία και φιλτράρει τα πρώτα χοντρά σκουπίδια που έχει η βενζίνη,
το δεύτερο βρίσκεται μέσα στο πλαστικό στέλεχος είναι χάρτινο και φιλτράρει ακόμα περισσότερα από το πρώτο,
με αποτέλεσμα να μπουκώνει γιατί οι βενζίνες εδώ στην Ελλάδα δεν είναι και τόσο καθαρές,
η διαφορά με το πρώτο είναι ότι το πρώτο είναι πλήρες αποσπώμενο και καθαρίζει,
το δεύτερο είναι μόνιμο και δεν υπάρχει τρόπος να βγει και να καθαριστεί ,
για αυτό τον λόγο κάνουμε την παρακάτω διαδικασία και παρακάμπτουμε
το φίλτρο αυτό και βάζουμε ένα εξωτερικό για να μπορούμε να το αλλάζουμε
στο σέρβις που κάνουμε και να έχουμε συνέχεια μια σωστή ροη βενζίνης με σωστή πίεση,
η διαδικασία που ακολουθει γίνετε με δικια σας ευθύνη και μόνο,
αν δεν είστε σίγουροι για αυτό που πάτε να κάνετε μην το κάνετε.
Αυτά που θα χρειαστούμε είναι :
1. Ηλεκτρικό τρυπάνι
2. Αριδα 4χιλ
3. Αριδα 5χιλ
4. Αριδα 6χιλ
5. Ένα φίλτρο αυτοκινήτου από uyndaui accent lc
6. Ένα σωληνάκι βενζίνης ίδιο με αυτό που φοραει η μηχανή μας
7. Δεκαράκι ταφ
8. Ένα μεγάλο μπιτόνι άδειο
9. Φρέντο εσπρέσο για να ανοίξει το μάτι
10. Διπλή μπουγάτσα κρέμα γιατί με άδειο στομάχι δουλειά δεν γίνετε
Για αρχή βγάζουμε ντεπόζιτο και έχουμε κανονίσει να έχουμε
όσο το δυνατόν λιγότερη βενζίνη μέσα για να είναι ελαφρύ,
Όση βενζίνη και αν έχουμε μέσα την αδειάζουμε σε ένα μπιτόνι
Βγάζουμε το σωληνάκι επιστροφής και μετά βγάζουμε την αντλία,
Ζ750 04-05 έχουν μαύρο πλαστικό στέλεχος τα 06 και μετά έχουν άσπρο,
έχουν μια μικρή διαφορά στον ρυθμιστή πίεσης αλλά δεν μας νοιάζει για την δουλειά που θέλουμε να κάνουμε
Αυτό που κρατάει το πλαστικό στέλεχος με το μεταλλικό είναι δυο βίδες στα πλάγια τις ξεβιδώνουμε,
και σιγά σιγά τραβάμε το πλαστικό να βγει θέλει ζόρι για να βγει γιατί έχει ένα χοντρό λάστιχο που βεντουζάρει ,
μόλις τα χωρίσουμε αυτό που βλέπουμε από την κάτω μεριά είναι η είσοδος
της βενζίνης και το πρώτο φίλτρο που ανέφερα πιο πάνω που μπορούμε να το καθαρίσουμε,
Βγάζουμε τα πλαστικά που κρατανε από κάτω την αντλία με προσοχή για να μην σπάσουν,
βγάζουμε το φίλτρο και το καθαρίζουμε με καθαριστικό πιάτων με καλή πίεση νερού
καλό είναι να το αφήσουμε αρκετή ώρα να σπάσει κάθε βρωμιά,
και φυσικά με πίεση νερού από αντίθετη φορά από ότι έχει η βενζίνη όταν δουλεύει.
Το φίλτρο θα πρέπει να γίνει περίπου όπως την παρακάτω εικόνα, μπορεί να καθαριστεί
και σε σύστημα υπερήχων για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
Μετά βγάζουμε το μοτέρ της αντλίας για να μπορέσουμε να κάνουμε την εγχείριση
Στην τρύπα που μπαίνει η έξοδος του μοτέρ της αντλίας θα γίνει η τρύπα,
για αρχή θα κάνουμε μια τρύπα 4χιλ για να κάνουμε την κλήση και να μπει εύκολα η επόμενη αρίδα 5χιλ,
η τρύπα πρέπει να γίνει με μια ελαφριά κλήση προς το εσωτερικό φίλτρο
ΠΡΟΣΟΧΗ να μην δημιουργήσετε στα τοιχώματα της τρύπας που μπαίνει
η αντλία κάποιο τσαμπουκά με την αρίδα κατά το άνοιγμα της τρύπας
Bypass τότε κατά 99% θα χάνει βενζίνη και δεν θα παίρνει μπρος η μηχανή. Αλλάζουμε αρίδα στο τρυπάνι και βάζουμε το 5αρι για να ανοίξουμε μεγαλύτερη τρύπα για μεγαλύτερη ροη βενζίνης
Στην φώτο την έχω κάνει με 6αρι είναι οριακό το άνοιγμα της τρύπας με 6αρα αρίδα,
αν δεν είστε σίγουροι μην προσπαθήσετε να την κάνετε γιατί υπάρχει μεγάλος
κίνδυνος να ανοίξετε ανεπιθύμητη τρύπα αλλού και πάει άχρηστη όλη η αντλία .
Τώρα σειρά έχει να βάλουμε το φίλτρο σε σημείο που να μην ενοχλεί και να μπορεί να κάτσει το ντεπόζιτο εύκολα χωρίς πολύ παίδεμα
Για να συνδέσουμε το φίλτρο όμορφα και σωστά το κάναμε με ένα ίδιο σωληνάκι βενζίνης με αυτό που φοράει η μηχανή,
δεν κάνει με σωληνάκι με κόκκινο κλιπ γιατί δεν κουμπώνουν επάνω στο φίλτρο
Έξτρα πληροφορία είναι ότι μπορούμε να ανεβάσουμε την πίεση του ρυθμιστή όπως φαίνεται στην φώτο,
ο αριστερός ρυθμιστής είναι μαμά ο δεξής είναι πατημένος για να ανεβάσει πίεση,
Για όλη αυτή την πατέντα δούλεψαν αρκετά άτομα απόKawasaki-bikers
Dynagrego, Madmax,Paintballman,Sidirofagos,Juve750.