Λοιπον εδω εχουμε να κανουμε με μια τυπικη αλλαγη υγρων φρενων
Αυτη η διαδικασια γινετε σε ολα τα μοντελα σχεδον χωρις εξαιρεσεις
Το πειραματομηχανακι μας ειναι ενα piaggio carnaby 125cc (ειναι της οικογενειας)
Πρεπει να ανοιξουμε τα καπακια του "κρυβουν" τα δοχεια υγρων
Αλλα επειδη piaggio εισαι δεν μπορουμε να ξεβιδωσουμε την μια βιδα
Οποτε βγαζουμε ολα τα πλαστικα απο το τιμονι και ξεβιδωνουμε τις βιδες απο το καπακι
Τωρα βλεπουμε τα υγρα (στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν ειναι και χαλια αλλα μια που το ανοιξα ας τα αλλαξω)
Περνουμε μια συριγγα και ρουφαμε τα υγρα απο το δοχειο τοσο ωστε να μην παρει αερα το συστημα δλδ αφηνουμε λιγα ωστε να καλυπτουν την τρυπα
Μετα συμπληρωνουμε απο τα καινουργια (θα πρεπει να επιλεξετε το καταλληλο τυπο εδω εχουμε dot4)
και μετα βαζουμε ενα σωληνα στο ταπακι της δαγκανας οπως φαινετε και το ξεβιδωνουμε λιγο ωστε να αρχισει να τρεχει το υγρο...
Ταυτοχρονα παταμε την αντλια του φρενου ωστε να "σπρωξουν" τα καινουργια υγρα τα παλια και να φυγουν τελειως απο το συστημα
Αν τελειωσουν απο το δοχειο συμπληρωνουμε και ξαναεπαναλαμβανουμε την διαδικασια
Μολις τελειωσουμε βιδωνουμε το ταπακι και συμπληρωνουμε στο δοχειο τα υγρα μεχρι την σταθμη που πρεπει κλεινουμε το καπακι και ειμαστε ετοιμοι
(δοκιμαζουμε με μια μικρη βολτα)
(σε περιπτωση που παρει αερα το κυκλωμα κανουμε εξαερωση)
(επειδη τα υγρα ειναι καυστικα σε περιπτωση που λερωσουμε πλενουμε με παρα πολυ νερο)